Inbraakbeveiliging
Waarom kiezen voor inbraakbeveiliging?
Bij het inrichten van een woning of bedrijfspand besteden we doorgaans veel aandacht aan dagelijks comfort, maar veiligheid is minstens zo belangrijk. Met een op maat gemaakt inbraakbeveiligingssysteem voor jouw woon- of werkomgeving leg je een essentiële basis voor de veiligheid van jezelf, je gezin, je werknemers en je waardevolle bezittingen.
Een alarmsysteem dat is afgestemd op jouw specifieke wensen en behoeften houdt ongewenste bezoekers buiten en biedt extra gemoedsrust. Dit geldt vooral wanneer je kiest voor een gebruiksvriendelijk en hoogwaardig alarmsysteem, geïnstalleerd door een ervaren expert.
Hoe stellen we een goede inbraakbeveiliging samen?
Detectie: Een alarmsysteem kan verschillende soorten detectiematerialen bevatten, zoals magneetcontacten, bewegingsdetectoren, glasbreukdetectie, plafonddetectoren en omtrekbeveiliging. Deze kunnen aangevuld worden met specifieke detectoren zoals een CO2-detector, gasdetector of branddetector.
Sirene(s): Elk alarmsysteem beschikt over een binnen sirene en een autonome buitensirene. De buitensirene, is uitgerust met een noodbatterij en een flitslamp die de locatie van het alarm aangeeft en blijft functioneren totdat de installatie wordt uitgeschakeld.
Klavier(en): Het alarmsysteem wordt bediend met een (of meerdere) codeklavieren. Dankzij sneltoetsen kan het systeem volledig of gedeeltelijk worden in- en uitgeschakeld. Het klavier kan ook worden uitgerust met een lezer voor bediening met een badge, en het systeem kan eenvoudig op afstand worden beheerd via je smartphone.
Centrale: Op basis van het aantal gebruikte detectiepunten kiezen we het juiste type centrale. We houden hierbij rekening met eventuele uitbreidingsmogelijkheden in de toekomst. Dit kan zowel bekabeld als draadloos.
Wees zeker dat je alarmsysteem echt van jou is
Alarmsystemen worden op de Belgische markt ook aangeboden in formules met een ogenschijnlijk “klein” maandbedrag. Deze alarmen worden doorgaans aangeboden zonder een sirene. De alarmmeldingen worden tóch verstuurd naar een zgn. meldkamer … Dat is dan althans de uitleg …
Informeer je goed, want dan kan het zomaar zijn dat je geen alarmsysteem aanschaft, maar eigenlijk alleen maar een (meldkamer) contract. Als je dat contract stopzet, heb je ook geen alarm meer.
Met onze alarmsystemen behoud je alle vrijheid om alarmmeldingen door te laten sturen naar de meldkamer die jij kiest. Óf zelfs naar bv. je eigen GSM, … Of beiden. Verder kan je bv. ook het meldkamercontract opzeggen, je alarm zelf onderhouden als je dat wenst, zelfs van installateur veranderen als het moet.
Persoonlijk beveiligingsadvies
Onze door de overheid gecertificeerde veiligheidsadviseur komt op afspraak langs. Eerst luistert hij naar jouw wensen en verwachtingen. Vervolgens maakt hij een uitgebreide rondgang om alle inbraakgevoelige plaatsen in kaart te brengen en bespreekt hij je leef- of werkgewoontes. Op basis van deze risicoanalyse verzamelt de adviseur alle benodigde informatie om een alarminstallatie op maat uit te werken. Hierbij maken we onderscheid tussen bekabelde en draadloze installaties
Totaalpakket beveiliging
Wij bieden een uitgebreide analyse van uw beveiligingsbehoeften en leveren passende oplossingen.
Preferred partner
Als preferred partner van onder andere Hikvision (gold partner), Came, Risco,... hebben wij een directe lijn met de fabrikant voor optimale service. Onze technici worden continu bijgeschoold over de nieuwste producten en krijgen eerstelijns ondersteuning.
Onderhoud en service
Vertrouw op onze vakmensen, ook na de installatie. Regelmatig onderhoud zorgt ervoor dat uw beveiligingssysteem altijd betrouwbaar blijft. Wij staan ook klaar om beveiligings- en automatisatiesystemen te onderhouden en te repareren, zelfs als ze niet door ons zijn geplaatst.
Meldkamer
Koppel uw alarmsysteem aan onze meldkamer voor constant toezicht en snelle reactie.
Erkend installateur
Uw veiligheid en beveiliging is in ervaren en betrouwbare handen. Ons team is erkend en gecertificeerd om uw bedrijf te beveiligen met hoogwaardige beveiligingssystemen.
Garantie
Naast de wettelijke garantie bieden wij uitgebreide garantie op geselecteerde merken en componenten, zodat u met een gerust hart kunt vertrouwen op uw beveiligingssysteem.
Servicecontract
Na de installatie van jouw alarmsysteem laten we je niet in de steek. Onze helpdesk staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden.
Onze gespecialiseerde service- en onderhoudsafdeling staat paraat voor reparaties, aanpassingen en uitbreidingen van zowel door ons geplaatste als andere beveiligingssystemen.
Onze servicecontracten omvatten onder andere 24/7 telefonische assistentie bij technische problemen, prioriteit bij technische interventies, en een jaarlijks gratis onderhoud inclusief batterijcontrole. Na elk onderhoud ontvang je een attest als bewijs dat alle vereiste controles zijn uitgevoerd, zodat je volledig voldoet aan de wettelijke normen.